Överlevde helgen :P

Idag blev det en del pluggande. Kom igenom hela kapitel 2 i boken. Har nu bara tre kapitel kvar att läsa till tentan. Det känns bra än så länge, denna  tentan kan nog gå riktigt bra.

Efter middagen, jättegod pizza, var det dags för en promenad. Vi (jag, Koffe och Emma) gick hem till deras bror, Niklas. Var där en liten stund och snackade. Niklas dotter Englah blev helt tossig när vi kom dit. Hon kunde inte sitta still, sprang bara omkring... Men hon var väldigt charmig, den lilla tjejen. :)

När vi gick därifrån fortsatte vi bort till Annika, Koffes storasyster. Hon bjöd på fika, te, bullar och kakor... När vi suttit där och snackat i lite mer än en timme var det dags att gå hemåt.

Nu sitter jag här, har nyss lagt upp lite bilder på bilddagboken och ska snart sova. I morgon ska jag fortsätta skriva av Gullvis recept, rätt många saker som låter gott där...

Igår blev det inte så mycket gjort. Koffe fixade med Gullvis dator och jag sov. Efter middagen gick vi ut och gick en runda. Vi vandrade bort till ICA för att köpa något att tugga på idag och i morgon när vi pluggar. När vi hittat lite gott naturgodis och te gick vi vidare hem till Koffes pappa. Där fick vi te och lite kakor. Var där en liten stund. Vi fick skjuts tillbaka, eftersom vi tyckte att det var för kallt för att gå...
Satte oss och började plugga. Jag kom igenom ett kapitel innan jag somnade. Men de sista sidorna var väldigt sega att komma igenom, nickade till några gånger....

På tal om ingenting så är te med kokos inte någon större hit.

Nej, får sluta skriva nu. Ögonen går i kors...

GONATT!

En liten kommentar

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0