Långa dagar

Har inte riktigt haft tid att skriva sen jag skrev senast. Hade tänkt skriva när jag kom hem från Nina och Johan för två veckor sedan men gick och lade mig nästan direkt i stället. Sen har det helt enkelt inte blivit av. När jag kommit hem från jobbet har vi fixat middag och sen har jag varit så trött att jag inte orkat.

Denna helgen har jag mammas hus för mig själv eftersom hon är i Sockholm för Sonisphere och Viveka är hos pappa. Vet inte vad jag ska hitta på förutom att sitta här i min ensamhet och sticka. Började på en kofta på stickcafét förra veckan och har redan gjort halva.
Har bara planer för ett par timmar i morgon. Ska ta tåget in till stan och träffa Sandra. Ser fram emot en fika och en härlig pratstund.

För övrigt har det inte hänt så mycket. Är bara 5 arbetsdagar kvar denna sommaren, sen bär det av hemmåt. :) Längtar hem till min älskling och lägenheten nu.

På tal om ingenting blev jag förälskad igårkväll... i en bok. Jag var bara tvungen att köpa den, så nu ska jag fräscha upp mina kunskaper i japanska. Det är en amigurumi-bok med helt underbart söta figurer i. Bland annat en elefant och en anka. :)

Nu ska jag ta och fixa lite mat.
Ha det bra!

En liten kommentar

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0