Skola igen

Idag började skolan igen. Hade två föreläsningar idag och det gick bra. Var bara repetition av det vi lärde oss i våras så inget nytt än. Det nya börjar komma i morgon. Då är det även genomgång av de två första laborationerna vilket är bra då första labtillfället är på onsdag morgon. I denna kursen kommer jag laborera med Nina, Alexander och Ulrika vilket nog ska gå bra.

På stick och virkfronten har det inte hänt så mycket sen sist. Har inte avslutat något, gjort lite på allt i stället. Är just nu inne i en period då det känns mycket roligare att sticka än att virka så Camillas kanin ligger fortfarande halvklar bredvid lampan. Får se om jag gör klart den denna veckan eller den får ligga ännu längre. Nu beror allt på hur mycket tid skolan tar.

Denna vecka kommer bestå av en massa plugg. Hann inte läsa igenom alla sidor innan föreläsningen idag så har en del kvar att läsa denna vecka.

På fredag kväll ska vi fira Johan som fyller 30 på torsdag, det ska göras med en middag på stan.

Nu ska jag dricka en kopp te, läsa lite och sen sova.
Ha det bra tills nästa gång!

En liten kommentar

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0