Så började det nya året

I onsdags var jag och shoppade på mellandagsrean i Norrköping med Nina. Jag var riktigt trött hela dagen eftersom jag bara hade sovit 3 timmar på natten innan pga Koffes ständiga hostande. Men vi hade en trevlig dag ändå. Började på Hageby centrum, sen lunch inne i stan på Sing Thai (restaurangen där Jacky jobbar) och fortsatt shopping inne i stan. Jag hittade en bolero, ett par vita knästrumpor och ett cremevitt garnnystan (till en babykofta jag ska göra). Efter lunch började jag må dåligt, blev bara tröttare och tröttare.
Jag var hemma vid sju och var helt slut, orkade knappt äta. Satt och var halvt död i soffan en stund innan jag gick och la mig. Sedan dess har jag varit förkyld och hängig. Igår mådde jag värst och idag känns det lite bättre.
Så det blev inte så mycket nyårsfirande för oss sjuklingar. Vi åt en god middag och såg en film.

Sen jag skrev sist har jag börjat på en halsduk i Drops Verdi, det mest avancerade jag klarat av som sjuk. Det blir en enkel, rak, slätstickad halsduk.


På tisdag är det stickcafé startitis och då ska jag börja på stjärnhop.

Nu ska jag börja på dagens middag sen blir det lite mera stickning.
Ha det bra.

En liten kommentar

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0